ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

گرد و غبار پرواز تهران - بجنورد را در مشهد نشاند

  • کد خبر: ۱۷۷۱۵۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
گرد و غبار پرواز تهران - بجنورد را در مشهد نشاند
پرواز تهران - بجنورد به دلیل غبار و آلودگی هوای امروز، به جای فرودگاه بجنورد در فرودگاه مشهد بر زمین نشست.

به گزارش شهرآرانیوز مدیر فرودگاه بجنورد در گفتگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: پرواز هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران-بجنورد امروز سه‌شنبه به علت شرایط نامناسب آب و هوایی، اجبارا از آسمان بجنورد به مشهد تغییر مسیر داد و در فرودگاه این شهر نشست.

محمدابراهیم قدمگاهی گفت: پرواز شرکت ایران ایر قرار بود در ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه امروز در بجنورد بنشیند که آلودگی هوا مانع این کار شد.

وی افزود: پس از آنکه شرایط گرد و غبار در آسمان بجنورد فروکش کرد، پرواز ایران ایر از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه بجنورد انجام شد و حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر بر زمین نشست. همچنین پرواز بجنورد – تهران نیز بلافاصله پس از آن انجام شد.

افزایش غلظت گرد و غبار در آسمان بجنورد سبب شد تا کیفیت هوای امروز در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار گیرد.

علت آلودگی هوا، افزایش ریزگرد‌ها در آسمان استان اعلام شد.

فرودگاه بجنورد ۳ برنامه پروازی در روز‌های دوشنبه، سه شنبه و جمعه توسط ۲ شرکت ایران ایر و ماهان دارد.

این فرودگاه از حدود سال ۱۳۲۷ دارای تاسیسات مختصری بوده و برای اهداف سم پاشی مورد استفاده قرار می‌گرفت که در سال ۱۳۶۷ این فرودگاه مجدد طراحی شد و در سال ۱۳۷۱ عملیات اجرایی آن آغاز و در سال ۱۳۷۵ به بهره برداری رسید.

فرودگاه بجنورد ۲۸۶ هکتار وسعت دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->